Пост-реліз проведення семінару-практикуму «В’ЇЗНИЙ МЕДИЧНИЙ ТУРИЗМ: ОРГАНІЗАЦІЙНІ, ПРАВОВІ ТА РЕПУТАЦІЙНІ АСПЕКТИ»

Керівники сервісних компаній з медичного туризму, штатні юристи та керівники  приватних та державних клінік з багатьох регіонів України приїхали отримати досвід від провідних юристів з міжнародного права та експертів в сфері медичного туризму. Медичний туризм в Україні стрімко розвивається, створюються нові провайдерські компанії, в клініках відкриваються сервісні відділи по роботі з іноземними пацієнтами, туристичні компанії починають займатися не тільки організацією оздоровлення та відпочинку, але й цікавляться медичним туризмом, державні лікувальні заклади розмірковують як вдосконалити сервіс та розробити прозору, легальну фінансову модель для роботи з іноземними пацієнтами...І звісно ж, усі ці компанії стикаються з недосконалим законодавством, браком інформації, зокрема в правовій площині, необхідністю мати детально прописані договірні стосунки між гравцями ринку: клінікою, провайдером, пацієнтом, страховою або туристичною компанією, Інтернет порталами та ін. Тому проведення заходу, в рамках якого були б розглянуті основні юридичні питання при роботі з іноземними пацієнтами була надзвичайно актуальна.

Експерт з медичного туризму, президент УАМТ, Віолетта Янишевська, презентувала важливість розвитку в’їзного медичного туризму для українських клінік, правильної організації роботи з пацієнтами, провайдерами, міжнародними страховими компаніями, основні етичні, юридичні аспекти при роботі з іноземними пацієнтами, локальні тенденції та перспективи цієї галузі для приватних та державних лікувальних установ.

Про існуючі та очікувані зміни у законодавстві України, що впливають на розвиток в’їзного медичного туризму, загальні юридичні питання з надання медичної допомоги іноземним громадянам, основні проблеми та шляхи їх вирішення, а також правові аспекти медичного туризму висвітлила Радмила Гревцова, адвокат, керуючий партнер «Юркрафт Медицина», викликав жвавий інтерес у аудиторії.

Олена Суховірська, адвокат, старший юрист «Юркрафт Медицина» розповіла про права, обов’язки, відповідальність іноземного пацієнта.

Дуже великий інтерес викликала презентація Андрія Кершиса, адвоката, партнера та директора «Юркрафт Медицина», яка стосувалася репутаційного менеджменту закладу охорони здоров’я, що здійснює медичне обслуговування пацієнта - іноземного громадянина. І дійсно, для того, щоб розвивати в’їзний медичний туризм перш за все країна має мати позитивний репутаційний індекс на міжнародній арені, але не менш важливо, щоб і у окремих клінік чинники довіри були достатньо високими. Андрій Кершис поділився експертними знаннями та конкретними прикладами юридичних засобів захисту ділової репутації, які можуть бути впровадженні в роботу окремих представників галузі охорони здоров’я .

Радмила Гревцова зробила акцент на правових питаннях взаємовідносин з міжнародними пацієнтами, договірному супроводженні, юридичних аспектах, надання певних видів медичної допомоги, якості послуг в таких сферах  як стоматологія, репродуктологія, естетична та пластична медицина, медична реабілітація. Багато приватних клінік стикаються з проблемами при застосуванні нових методів лікування, використанні сучасного обладнання, або технологій та матеріалів, щоб бути конкурентними на ринку медичних послуг. Про правові аспекти, колізії та конкретні юридичні поради в цьому розрізі питань розповіла докладніше Радмила Гревцова.

Цікавою була презентація Світлани Слугіної, аудитора, директора компанії «Бентамс Аудит», яка стосувалася податкових змін та бухгалтерського обліку 2016р в розрізі в’їзного медичного туризму. Були підняті питання стосовно можливості надання податкових пільг для тих лікувальних закладів, які працюють з іноземними пацієнтами.

Ті клініки, які розвивають напрямок роботи з міжнародними пацієнтами, розуміють необхідність отримання міжнародних стандартів якості в медицині. Детальніше про правильний вибір компанії, яка надає ці послуги, процес отримання, переваги, які дає клінікам стандарт ISO, детально розповів Роман Суслов, аудитор контролю якості «Бентамс Аудит».

Віолетта Янишевська та Радмила Гревцова відповіли на численні запитання учасників семінару, що свідчить про актуальність піднятих питань. Ми впевненні, що отримані відповіді та поради від міжнародних експертів допоможуть учасникам семінару уникнути ризиків та юридичних проблем при роботі з іноземними пацієнтами. Учасники семінару проголосували за необхідність проведення серії подібних семінарів та окреслені основні теми наступних зустрічей.

Чекаємо  наступних зустрічей!

Відгуки учасників семінару:

«Всі теми були дуже актуальними, нове для мене – репутаційний менеджмент!»

«Актуальною темою для мене були правові аспекти та договірні особливості при роботі з іноземним пацієнтом.»

«Дякую за обґрунтоване подання корисної інформації! Всі теми були цікавими. Прийду ще!»

«Дякую за корисні юридичні поради щодо організації та особливостей роботи сервісних провайдерів з іноземним пацієнтом та українською клінікою. Підняті питання є дуже необхідними!»

«Дякуємо за чудову організацію семінару та актуальні питання!»

«Чекаємо на запрошення на наступні семінари! Дякуємо за високий рівень організації семінару, експертні думки та актуальну інформацію!»