Image

Medical Tourism Upgrade

семінар з розвитку медичного туризму в вашій організації

Коли? 16 жовтня, 2018
Де?  Участь онлайн + можливо офлайн участь Київ, Україна, готель Aloft Kiev, вул. Еспланадна, 17

ПЕРЕДБАЧЕНО СИНХРОННИЙ ПЕРЕКЛАД АНГЛІЙСЬКА / РОСІЙСЬКА

Вирішіть, чи підходить медичний туризм для вашої організації. Ви дізнаєтеся про планування, запуску відділу в'їзного медичного туризму, операціях у сфері медичного туризму і вдосконалення догляду за пацієнтами в вашій організації. Дізнайтеся про маркетинг медичного туризму, брендінг, позиціонування на зарубіжному ринку, укладанні контрактів і переговорах з іноземними агентами медичного туризму, онлайн платформами, роботі зі страховими компаніями, вимогам до акредитації та сертифікації, кадровим, культурних та мовних питань, телездравоохраненію, передачі медичних записів, спеціалізованому планування поїздок для пацієнтів, пакетування послуг медичного туризму, складання планів лікування та координації гостинності.

Дізнайтеся про те, як медичний туризм був створений і впроваджений в інших організаціях в більш ніж 120 країнах. Вчіться на помилках і успіхах інших.

4 ІНГРЕДІЄНТИ УСПІХУ

і Ваші результати відразу після тренінгу

СТРУКТУРА

Визначення складових і дієвих алгоритмів для створення відділу в'їзного медичного туризму

ПОЗИЦІОНУВАННЯ

Формування розуміння про розвиток іміджу організації / доктора в свідомості потенційного споживача

ПАКЕТУВАННЯ

Як інструмент розвитку клієнтського бізнесу в роботі з іноземним пацієнтом і формування лояльності.

ВПЛИВ

Створення авторитетного іміджу для підвищення ступеня довіри з боку іноземного пацієнта.

АВТОРИ І ТРЕНЕРИ СЕМІНАРУ

DR PREM,

Спікер і тренер в сфері розвитку медичного туризму на міжнародному рівні, Автор книг "Medical Tourism Guidebook" і "Wellness Tourism Guidebook"

Про автора та ведучого семинару
  • Спікер і тренер в сфері розвитку медичного туризму на міжнародному рівні
  • Автор книг "Medical Tourism Guidebook" і "Wellness Tourism Guidebook"
  • Автор і публіцист 30 + книжкових гідів і власник 50 + сайтів
  • Експерт в області побудови особистого бренду

Віолетта Янишевська,

Міжнародний експерт з розвитку медичного і оздоровчого туризму в Східній Європі, засновник і президент УАМТ

Про автора та ведучого семинару
  • Лікар гематолог, MBA, засновник і президент Української Асоціації Медичного Туризму
  • Міжнародний експерт з развітіюмедіцінского і оздоровчого туризму в країнах СНД
  • Спікер на міжнародних конференціях, конгресах медичного туризму в Європі, США, Азії
  • Віце-президент і член Наглядової Ради Global Healthcare Travel Council - GHTC
  • Співорганізатор найбільших Міжнародних Конгресів Медичного Туризму - МТЕС.Кyiv 2014-2018
  • Співорганізатор найбільших В2В програм; навчальних семінарів; тренінгів; майстер-класів в сфері медичного туризму Украіни

Анна Гучок,

Експерт з розвитку медичного і оздоровчого туризму, засновник компанії Travel Image

Про автора та ведучого семинару
  • Засновник компанії Travel Image, компанії з маркетингу і консалтингу в міжнародному туризмі та медичному туризмі
  • Експерт з розвитку медичного і оздоровчого туризму
  • Спікер на міжнародних конференціях, конгресах медичного туризму в Європі, США, Азії від ринку країн СНД
  • Автор унікальних тренінгових програм для гравців ринку охорони здоров'я та агентів медичного туризму
  • Співорганізатор Thermal SPA Workshop в Києві 04 жовтня 2018 р
  • Дипломований НЛП-практик
Image

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ

ВСТУП В МАРКЕТИНГ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я І МЕДИЧНИЙ ТУРИЗМ. СТРУКТУРА СТВОРЕННЯ ВІДДІЛУ МЕДИЧНОГО ТУРИЗМУ / БРЕНДУ ЛІКАРЯ. РОЗУМІННЯ ПОТРЕБ ІНОЗЕМНИХ ПАЦІЄНТІВ.

У Модулі 1 ми починаємо програму з вивчення деяких важливих основ: визначники попиту на медичні послуги / бренд доктора і то, як ефективний маркетинг може підвищити цей попит і сформувати позитивну репутацію.

Що таке медичний туризм?

- Розуміти, як працює індустрія медичного туризму, і які основні гравці та фасилітатори знаходяться в цьому швидко зростаючому сегменті світового ринку охорони здоров'я.

Що таке маркетинг в сфері медичного туризму?

- Маркетинг широко поширений в індустрії охорони здоров'я, але яка його мета і які дії він включає? Як ви можете виміряти ефективність маркетингових зусиль вашої організації охорони здоров'я?

Структура створення відділу медичного туризму / бренду доктора?

- Структурні елементи, важливі для створення відділу медичного туризму / бренду доктора в організації та фактори, що впливають на його розвиток.

Розуміння потреб іноземних пацієнтів і їх переваг?

- Розуміння клієнтів індустрії охорони здоров'я. Що спонукає людей користуватися послугами індустрії медичного туризму і керуючись якими факторами вони обґрунтовують свій вибір постачальника медичних послуг. Чи повинні вони подорожувати десятки або тисячі кілометрів, щоб дістатися до вас, чому пацієнт приймає рішення лікуватися в вашому медичному закладі? У Модулі 1 ми відповідаємо на це питання шляхом поглибленого вивчення потреб і переваг локальних та іноземних пацієнтів медичного туризму.

Стратегії ціноутворення і рішення?

Не всі пацієнти спираються на вартість послуг, як першочерговий фактор, але це не означає, що ціна не грає вирішальної ролі в залученні пацієнтів.

Пакетування послуг, координація гостинності?

- Методи, що дозволяють переконати пацієнта в тому, що послуги, запропоновані вашою організацією охорони здоров'я найбільш дієві і оптимальні по співвідношенню ціни-якості.

Онлайн ресурси і агенти медичного туризму?

Яку роль можуть грати онлайн ресурси і агенти медичного туризму в залученні пацієнтів до вашого медичного закладу?

Обслуговування клієнтів - потоки і досвід пацієнтів?

Чому співробітники медичних установ та їх поведінку грають таку важливу роль в задоволенні потреб іноземних пацієнтів?

РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУ

Маркетинговий план - це стратегічний план того, як організація охорони здоров'я буде процвітати в залученні й утриманні іноземних пацієнтів. У Модулі 2 ми поетапно розглянемо інструменти і методи, за допомогою яких можна розробити всеосяжний маркетинговий план.

Як досліджувати свій ринок медичного туризму і перспективність розвитку цього напрямку в вашій організації. Визначте методи, які ви можете використовувати для збору інформації та інформації, які дозволять вам зрозуміти своїх клієнтів і ваш ринок.

Маркетингове середовище в галузі охорони здоров'я - проаналізуйте характеристики вашого ринку охорони здоров'я сьогодні і зрозумійте, як вони змінюються.

Сегментація, таргетинг і позиціонування - формування розуміння про те, хто ваші фактичні та потенційні пацієнти, які сегменти пацієнтів є найбільш привабливими і як їх можна переконати зробити вибір на користь вашого медичного закладу.

Щоб успішно залучати пацієнтів, організація охорони здоров'я повинна позиціонувати себе належним чином. У модулі 2 ми також розглянемо «маркетинговий мікс» для розробки послуг та іміджу медичного закладу / доктора, щоб зайняти особливе місце в свідомості як реальних, так і потенційних пацієнтів.

РЕКЛАМА МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ВАШУ ОРГАНІЗАЦІЮ. АКРЕДИТАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ.

Просто бути акредитованим, мати підписані договори зі страховими компаніями, онлайн ресурсами і агентами медичного туризму або мати найсучасніші медичні технології важливо, проте вже недостатньо, щоб залучити іноземних пацієнтів до медичного закладу.

У Модулі 3 ми розглянемо, як медичні працівники і професіонали сфери медичного туризму можуть використовувати як загальні так і приватні методи і техніки для залучення й утримання уваги іноземних пацієнтів.

Брендинг і лояльність до бренду в індустрії медичного туризму?

- Що таке «бренд» і як постачальники медичних послуг створюють цінні бренди, яким довіряють пацієнти?

Маркетингові комунікації в сфері охорони здоров'я.

Вхідний маркетинг і соціальні медіа, блоги і фактор "лідера думки" - революціонізували маркетинг. Яку роль вони можуть зіграти в залученні клієнтів до вашого медичного закладу?

Акредитація та сертифікація.

DR PREM WORKSHOPS

Image

Наша адреса

02002, Україна, м. Київ

вул. Микільсько-Слобідська, 1а, оф. 76

Телефони

Тел./факс: +38 044 541 09 79

Моб. тел.: +38 050 330 10 08

Графік роботи

ПН-ПТ з 9:00 до 18:00

Email

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Відправити запит
1000 символів ліворуч